pappa xD

Heeeeeeeeeeeeej!

Jag tänkte skriva lite imorse innan jag skulle dra...men jag vaknade kvart över 8, alltså en kvart innan bussen gick o: Slängde på mig kläder i panik och spammade mammas telefon med samtal xD
Hon fick komma hem och sjussa mig till hovnoret :p

Men det gick bra iaf ^^
När jag skulle av bussen så e de nån som klappar lite på mitt huvud, jag vänder mig om och där hade vi Fredrik ja xD Så då stod vi och snacka lite, hoppa på nästa buss o sen sa vi hejdå :D

Mjaa., efter UM så drog jag till mölnvik, skulle ju till apoteket och hämta ut piller ^^

Och när jag ändå va där, så passade jag på att trampa in på lindex :D
Och det gjorde jag rätt i! För där hittade jag ett par shorts som va as snygga :D Köpte dom :3


okeeeeej, dålig bild x)
men ah ^^

aaop.
När jag satt och väntade på bussen till mölnvik i gurra..så pratade jag med paps i tele, det lät såhär x)

pappa: Vad har du gjort i gustavsberg?
Jag: varit på ungdomsmottagningen..
pappa: aha..varför de?!
jag: fixa piller? -.-
*tystnad*
pappa: Vet du vad det bästa preventinmedlet är?
jag: ööh...nej ?
pappa: Man tar en ipren och sätter mellan knäna..kniper ihop så den sitter kvar där, då kan ingen komma in :D

 
jaaa....vet inte riktigt menee ah xD


Sen iaf, när jag kom hem..så käakde jag :D
För då hade jag inte käkat på hela dan..höll på o dö xD

Sen gick jag ut och fyllde på solbränan ;D

och nu sitter jag här o degar x)
Ska sanrt börja packa för ikväll :3
orättvist att Liny redan är ute o: Jag vill me....
aja.

Jag kommer ha med mig dator..såg att hon skulle sakna det, så hon kan få peta på min har jag tänkt :D


öhööö...flummigt.

men men!

Nusååååå.
vet inte :)

Hörs :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0