sol uppgången och allt

God morgon..

Nu har jag äntligen vaknat till mig efter natten :p
Det blev inte så mycket sova inatt om man säger såå o:

Först satt vi uppe runt elden lite, pratade o hade mysigt, nåra sprang runt och lekte ^^
haha
Men sen började de flesta bli trötta, och ingen orkade flytta på sig, så vi bestämmde oss för att sova nere vid vattnet runt elden :3
Det var faktiskt jätte mysigt!
Fast för mig blev det inte så jätte mycket sova x)
Jag låg och trängde mig med Marcus..för hans plats va mycke skönare än min, för jag hamnade på sanden och en bucklig filt..inte bekvämt alls o:
Så då försökte jag sno hans plats, gik jävligt bra faktiskt :D
Förutom att jag blev av med halva kudden..men aah ^^
De flesta somnade på en gång typ ^^
Men jag, Totte, Morgan och Marcus va vääldigt pigga, så vi låg där..pigga som attan :p
Men när jag väl kännde för att sova, då börjar Marcus nynna på nån jävla låt från Scrubs -.-
Så jag kunnde inte sova..
Sen började man as garva också, för Totte tog kol ur elden och började kleta in hela sig med det xD
Så han sprang tillslut runt och va helt svart av kol xD
Då kunnde man ju inte heller sova ^^
Så vi låg vakna och tittade på soluppgången :D

Det va myspysigt :3
Men sen somna jag runt 6 tiden ^^
Sen tror jag att typ alla knallade upp runt 7 och börja käka :p
Så jag släpade mig dit, men det va kallt när jag inte låg i sovsäcken vid elden, så jag krälade mig tillbaka och somnade :p
Runt halv 9 drog alla hem x)
Linn körde hem mig med moppen, de va snällt c:

Sen somnade jag som en stock i soffan när jag kom hem :D
o vaknade upp för inte så länge sen :3

Så just nu sitter jag och försöker föra över låtar till mobilen, men jag förstår inte riktigt.. Så det tar lite tid :3
Sen ska jag hämta kameran och släga över alla bilder till datorn så jag kan dela med mig av midsommar helgen :p



 Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0