Blev inte så :p

Go kväll :3

Jag grillade inte.. För jag blev arg xD Så mams fick göra all mat själv :( För paps klippte gräs så han kunde inte hjälpa till o: Stackars mams ^^

menmen..

ööh, nu har jag fixat massa liájv kläder o skor o grejs.. öhm, det jag inte har med mig får jag fan klara mig utan.
Eller be nån av päronen ge till mig :3

Ska typ.. knalla ner och ta min sista dusch på 2 dagar snart :(
Jag kommer typ få små panik attacker av att jag inte får duscha och bo i skogen o:
Men det ska nog gå bra ^^



ojojojjjjj.... fake smile där xD

menee..¨
Om jag inte hinner göra nåt kort inlägg imorn bitti så blir det här sista inlägget fram tills på onsdag o:

Så ni får ha det så jäkla bra !
Men sluta inte kika in här för det o:
Kolla in på onsdag iaf ^^
Då blir de nog massa kul jag har att berätta :3

Puss och god natt alla sötnosar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0