Det står nåt kul här!

Tjaaaaaba.

Jag har duschat..pratat med mamma och drygat mig. kul.
nejmen serriöst nu xD

Har klätt på mig myspysiga kläder, tänkte sätta mig och plugga lite matte snart.. Kommer nog inte få godkännt i matte annars -.- Hoppas att det blir en bra dag imorgon...
Och att Linnéa kommer till skolan.. annars kommer jag nog gå hem och plugga istället.
Känner inte för att vara där när inte hon är..
Går bara runt och glor då typ ^^

Funderar på om jag ska med mamma och Sussie till gymmet imorn.. :)
Dom vill ha med mig på någe jävla body balance pass o:
typ... rörelser -.- Vet inte om jag är sugen på det xD
Men tror jag ska ställa upp för dom ;)

jag orkar intee....


hööhhö..

Neej. Nu ska jag plugga!



                  ♥               


hoooly jeesus! Det är en fucking groda på datorn!


skäääääämta ;D

ojojoj...vad kul man kan ha xD

sry.
jag e knäpp<3

plugga var det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0