Lite bättre! :)

Hej och hå!

Som jag skrev ''imorse'' så har jag bara legat i sängen idag xD
och gnällt på min stackars mor o:
Men sen så.. blev de lite bättre ^^
Jag och mamma bestämmde oss för att vi skulle grilla ikväll, men sen blev det dåligt väder o då sket vi i det. Men nu är det fint väder igen -.-
Ajaa ^^
Det blev kyckling istället, som mams håller på att fixa nu, jag ska snart ner och hjälpa henne! :)

Sen ska jag nog tvinga henne ifrån hennes jäkla dator och plugg så hon får titta på nån film med mig x)
Snäll jag är ^^

jaa, typ så är det x)

Fett konstigt jag ställde mig xD

Men det här är iaf kläderna jag har på mig idag xD


oooch sminket ^^


bara för jag e..på bra humör (y)


hööhöhöhöh♥


jaamene... :)
Nu suckar mamma nere i köket, bäst jag tar mig dit xD
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0