Sandhamn...salluteras

God Kväll :)

Sitter nu i soffan..igen xD Men jag har ju gjort annat..
Jag duschade förut, det var nästan så att mina "tattueringar" gick bort o:
Men det fixade sig sen x)
Mjaa, och efter duschen så skulle jag ta fram ett par byxor som  jag tänkt ha på mig idag, men så hade jag tydligen gett bort dom för länge sen "/ Bara för dom var förstora...
Men jag hade planerat att jag skulle ha dom och sätta ett tight linne över så dom inte skulle ramla ner.. men neej, det gick inte då :(

Så jag sprang runt i hela huset och letade efter ett par byxor jag kunnde ha o:
Tillslut hittade jag ettpar i en låda uppe hos mig..ett par gammla jeans som jag ska dra upp så dom blir liite korta iaf o: Kan ju inte ha långbyxor på sig nu när det är såhär varmt ute ;o

Japp

Så nu kollar jag lite på Sandhamn, lite kul.. För den boken jag läser handlar just om sandhamn :D
Så då får man ju en väldigt bra inblick i alla platser och så som man får läsa om i boken x)
mmmm :3

Ska snart gå upp och läsa lite, och sova x)
Men först ska jag kolla på det hära ^^


JUSTDET!!!!!! Jag måste ju visa er dom nya skorna vafan! :D

Där har vi dom då x)
O.B.S! Det är meningen att man ska räkna bort mina strumpor som inte riiktit passar till o:

Yeeees. Snygga är dom iaf :D


Nu är reklamen slut så ska kolla på tv nu ^^

God Natt!
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0