Sweden Rock Shop katalogen!

Hejsan.

Nu har Linnéa åkt hem för ett tag sen, känns lite tomt o:
Jag menar, har ju typ... bottmed henne sen i måndags och nu så är hon inte här xD
Känns lite konstigt men jaja o:

När jag gick hem ifrån att ha lämnat henne vid bussen så tog jag posten för ovanlighetens skull :D
Och gissa vad?! :D
I brevlådan så låg min Sweden Rock Shop katalog! :D Gissa om jag blev glad alltså xD
Skyndade hem och slängde mig i sängen och började blädra i den :D






Se, den är verkligen MIN :D ^^


Linnéa fick tröjor igår, hon glömde dom här o: Så jag drog på mig den ena för den va mysig :D



Nu tänker jag fortsätta glo här :D
Och drömma om att jag har alla kläderna o:

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0