tråk tråk

Heeey!

Nu e de såhär att jag har cp tråkigt... Har faktiskt hjälp mamma med tvätten :D
Känner mig snäll.. weei xd

uuhm
Jag vettefan vad jag ska skriva.... kännde bara för att göra det ^^
blablabla.

Imorn ska jag plugga som fan i skolan :D Bara så ni vet ;)

*hoppar i sängen*
neeej... de får man inte göra o:
Jag gjorde de igår när jag stängt av datorn... Det knakade :D
och så skulle jag slänga mig ner... men så landade jag i mitten av sängen.. och där sitter nån hård sak o:
Så det gjorde ont :(

Det här känns som ett jätte onödigt inlägg :D
AWESOME!

nämen om man ska slänga in en knäpp bild då :D


aaah.. dedär va nån gång på Möja när Helen den jäkeln hade smetat grädde på mig :(

Nu ska jag dra!
Puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0