Hängt tvätt? :p

Haloo ;D

Idag vaknade jag fan ovanligt tidigt o:
Fast det va för att pappa kom upp och väckte mig halv 11 :(  Jag blev lite sur då...
Men jag har iaf fått saker gjorda x)

Jag har precis varit nere och hängt tvätt.... JAG..hänga tvätt? aah, det hör till ovanligheten kan man ju säga xD
Har inte hängt tvätt på år och dagar typ :p

menmen :p

Nu sitter jag och väntar på att mams och paps ska komma hem med båtarna.. Dom har varit på grenö och tagit hem ockelbon :p

Och så fort dom kommer hem så ska jag och papsen åka till Syster :D
Längtar så mycket efter henne!!
Så det ska bli kul att få komma till henne, och den nya lägenheten :)


kläääder.


haha katten Gustav!♥


ehe.

aah, nu ska jag fortsätta vänta :D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0