hemma igen :)

Hellu!
Nu är vi hemma och jag har duschat lite (:
Steffis och Jims lägenhet är jätteeee stor o: å nice :)
Skulle inte ha något emot att bo där asså xD
Dock så är det lite långt bort.. Kallhäll lixom? dude...
menmen :)
Kvällen har arit super mysig :D
Steffi stekte lite kyckling och grejor så åt vi club sandwisch, smarrigt :3

Sen satt vi bara och småpratade lite i soffan :)
Lotta och Micke knatade hemmåt med hundar och stax efter det åkte jag å paps hem också, å Steff gick ut med hundarna :)

Nu som sagt har jag duschat och ska packa väska för skolan och gym.
Pappa ska på nån möte på gymmet imorn, så då passar jag på att gymma när han e där så får jag skjuss hem :D



jaa..så, vi hörs (;

NattiNatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0