Hur rummet ser ut såhär långt:

Rummet är inte helt klart, fortfarande en hylla som ska upp och lite sånt.
Men här får ni se hur det ser ut än så länge ;D


Här är då min lilla mys-hörna :3 Den ska fixas lite mer med kuddar och filtar så det blir lite mjukare.. 
Där ska jag sitta..när jag är sur :3 höhö.. nejmen, det är ett bra hörn när jag bara vill sitta, och den är asbra att sitta där och plugga!
Man blir avstängd från världen... okeeej, onödig fakta xD








hahahha, man ser mig i TVn runt springandes med datorn xD




Sminkbordet är absolut inte färdigt :p Det är typ fullt med skruvar och verktyg på det... Kommer bli så mycket finare när jag slänger på allt smink där jöh ;D


Ordningssamma hyllan har vi dääär!






Mysigare säng får man leta efter! ♥ 
Och FarFar fick vara med :D de e nallen alltså ;)


KANON!

Här har ni det ;)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0