Kanelbullar?

Hej Hej!
Sitter i skolan på Bild lektion..  Vi ska designa toaletter men det går lite trögt..
Vi har inte fått ryggar till toaletterna och vi alla vet inte riktigt hur an ska göra..
Jag ska bygga djuröbron, vilket blir svårt. Läraren springer iväg och gör nåt annat.. Alla får lixom inte hjälp när de behöver.
menee. jaja

Hoppas att dagen går fort! För efter skolan så ska jag och några andra in till stan, plattan, och vara med på ännu en demonstration :3

Sen vill jag hem och käka kanelbullar :D För vad jag har förstått, så är det kanelbullens dag idag? Eller?
I så fall, så vill jag hem och dricka saft och käka bullar med mamma :D

höhö

Men vi får se hur det blir med det :p



Vi hörs sen!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0