söndag...

Hej folk.
Jag är typ lite nyvaken nu.. ^^
Kom hem från Erik runt 12 idag, då va jag ääldi trött.. har inte sovit så mycke inatt för jag va så jäkla pigg o.o
Och så har jag blivit halvt utputtad ur sängen :(
aa, men så jag sov lite i soffan när jag kom hem och vaknade för en stund sen.
Men precis när ag hade somnat till i soffan så vaknar jag upp av att mamma och pappa står och tittar på mig och skrattar, och mamma typ fotar med sin mobil o.o
wtf lixom?
Blev assur och fatta inte ett skit av vad dom höll på med, sen somna jag om.
Och nu är ingen av dom inne, har ingen aning om vart dom tagit vägen o.o Såå..ja

Nu måste jag nog sätta fart och skriva klart lite uppgifter och lämna in dom så jag inte får ig -.-


Och så här fint står gitarrerna nu :)

Hörs sen.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0