BILDBOMB......typ

Tjena!
Tänkte ta och visa min skjorta som papsen köpte till mig idag :D
Den e grymt nice!




+ LITE ONÖDIGA BILDER BARA FÖR ATT DET ÄR JÄTTE ROLIGT!





såååå, heheh ;D
Men visst är den snygg?! :D
Jag blev gla' :3


Va ju i stan med mamsen efter skolan... Vi hittade ett bar skit snygga skor (tyckte jag) :p
Men mamma tyckte dom va fula.. så hon ville inte köpa dom till mig :(
Så jag har tvingat pappa in till stan med mig på fredag så får han köpa dom :D
För dom e så snygga!
Boots liknande, men med kort skaft eller vad de heter, och nitar runt 8D
Jag är dålig på att förklara :p

Well.... har försökt hitta bild i evigheter. Men jag kommer inte ihåg vad butiken heter :(
Vilket fall som hellst så ska dom köpas på Fredag ;D
Så ni får se då x)

Nu ska jag ner och duscha å lite sånt tror jag x)
Så blir de bussen halv 9 imorn :3

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0