en del!

höhöh, jag har fruktansvärt tråkigt.. så jag har lekt lite med cam effekterna :D
Och tänkte dela med mig av lite bilder.. för jag har ju ändå tagit dom, onödingt att ha bilder utan att visa dom lixom :D



peace!

(:

crazy look :D  gillar att min piercing syns xD



seriööös..kan man ju vara om man vill x)


asså så jävla söt xD

hihih :D



hööhhöhö
okej.
Så jätte roligt har jag (y)
Funderar på om jag ska måla naglarna medan jag ändå är vaken lixom... eller om jag ska skita i det o.o
hm.. ehe

Det är väl i alla fall dags att sova snart!
Har ju fan inte packat kläder än -.- gah.
Måste göra de..

haha, det är fredag nu 8D

Imorgon..alltså lördag då ^^
Då kanske jag ska följa med pappa till norrtälje eller va det var o.o
Men iaf..följa med dit och kolla på street raicing..tror jag det är...eller asså ^^
Ah, ånting med bliar och det låter xD
grymt!

hehehe...

NattiNatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0