Say whaaat?

Nu är vi tillbaka  bilen från forum :D Mobilen fungerar som den ska :D
Det var den charmiga snubben på 3 som fixade problemet :p Man behövde trycka på båda knapparna samtidigt och länge så startar den om sig helt. Jag blev så sjukt glad när den fungerade igen :D

btw... Är det bara jag som ser att de två senaste inläggen har glidit ihop med varandra och man inte kan se något av det som står o:
Hoppas att det bara är jag.. så slipper alla andra störa sig på det med :p

hehe nu har vi kommit till Herrviksnäs..och här ser vi Peter med sin bil... som det är stopp på (y) xD så nu ska vi boxera hem honom.. eller vad man ska säga xD eheh
Jag sitter bara och garvar xD

Vi kör lixom i bara 30..det går såå långsamt xD ååh jag kommer skratta sönder xD

ahahahhaa <3

ehe.. seriöst nu!
Jag är hungrig.. vi har inte ätit idag (y) Så när jag kommer hem så ska jag äta :D
Vilket lär ta ett tag eftersom att vi ska hem tillpeter med hans bil först...
menmen :p

Vi höres :)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0