Sjukdom..sjukdom..

Nu har det blivit min tur att vara förkyld. Jippiie!
Blöh. Hata. Vi hade Design idag och jag missade det..which sucks !
Aja...kan ändå inte göra något åt det så.

Eftersom jag inte har något bättre för mig så ska jag klistra upp lite bilder på det som jag och mamma beställde igår från H&M x)

  Svarta Leggings...

 Treggings...

 Jeans...

  Den tröjan fast svart ..             

   Klänningen fast svart...

  BHn fast...någon annan färg jag inte minns

 BHn fast turkos...      

 Ehm ah..dem.

 Och så de här. Men jag minns inte om det var den eller




Ah...så kul var det xD
Nu ska jag gå och proppa i mig några värktabletter så att huvidvärken försvinner, sen ska jag kolla film.


So long, suckers  ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0