Unbreakable!

Hejsan på er folket :)
Den har dagen har juinte varit speciellt lugn :p
Missade bussen med några minuter imorse, så jag va lite arg..  Men jag kom typ bara 10 min sent eller nåt tror jag :)
Lou hade visst också missat bussen så träffade på henne i ålstäket, så vi kom samtidigt :p Det va lite skönt att slippa komma sent själv xD
nanana..
Jaa justdet... Efter skolan då så åkte jag till Kina och sjöng nån timme i studion, vi har fyra nya låtar på gång :D
Spännande!
Paps kom dit och hämtade mig så åkte vi och käkade lite :)
Sen drog jag direkt upp till Body Joy och tränade med mamma och Sussie :)
Dom tvingade med mig in på nåt jävla pass... som jag itne tyckte va kul alls o: Man skulle ju hålla balansen och skit. Jag ramlade bara :(
I vilket fall som hellst.
Kommer hem.. och då kommer jag på att jag ska iväg i helgen, vilket betyder att jag måste packa!
Så jaa... nu har jag väl nästan packat färdigt väskan.. Den är proppad med lite skol saker också så jag slipper bära runt på två väskor lixom ;D


Nästan fullpackad väska x) Och min fot :D:D:D


Hade lite kul i paint :D

Men nu ska jag ner och kolla på fiiilm :D hörs!

NattiNatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0