Varje liten sak.

Nu sitter jag i bilen igen, den här gången på väg hem :)
Det va mysigt att få komma dit och träffas ett tag nu :3 Steffis kusins farmor och farfar var där, så jag fick träffa dom också :p
Dom pratar bara spanska så det va lite roligt när man skulle hälsa på dom :p Fick massa pussar på kinderna också ^^
Så satt vi och pratade lite :3
Steffi vill att vi ska komma till deras nya lägenhet och fira jul där :)
Jag tycker det skulle vara super mysigt! Men det skulle också kännas så konstigt att inte fira jul med mormor & morfar, Hans och Cissi och kusinerna och alla som man brukar vara med hemma på jul.
Men någon gång så måste man jju göra nåt annat :p
Så vi får se då :)

Nu längtar jag hem lite, vill duscha :3
Och prata med mams, å fixa lite inför imorn..

Men vi kanske hörs när jag kommit hem och fixat å grejs.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0