/dör

Jahapp, vad ska man skriva idag då?

Jag kom just på att jag måste ha hela dagen imorn till att packa..
Jag ska ju fan till Falun på fredag..mm, så jag måste ha färdigpackat och klart lixom....
hehe, jag längtar som fan!

Huset vi ska bo i är tydligen jättefint och ligger precis vid vattnet :D
Peter och Sussie är redan uppe nu så dom har ju berättat, låter så nice!


Haha juse, idag va jag och tränade..passade på att åka med när mama och mormor ändå skulle åka till mölnvik och handla (:
Och när vi åkte hemifrån var de ju sol och kalasväder, så jag drog såklart på mig klänning och tog inte med mig nån annan tröja...
Och sen när jag väl är där oh håller på så kom ju skitvädret tillbaka o: seeegt.

Så där va jag..typ själv, rädd för åska. ehe. Bilxtrar och dunder, jag va ju sådär lagom glaad!
sen i varje fall när jag skulle därifrån så va det fortfarande dåligt väder, så jag frös som attan där i min klänning, haha

Japp, jag kan konsten att skriva massa text om något helt ointressant :)

ohfuuuk. Jag måste kissa...och de e mörkt där nere, jag vågar inte..eh



jag är häftig. helt klart.

gillar att man ser att jag haft bh på mig. fail av mig.
men jag är ändå häftig

Jag kommer inte på något annat tråkigt att skriva nu..

Stay real, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0