Hej Hej Hej Hej

Igår åkte jag in till slussen mitt på kvällen och sådär, för att hämta hem Linnéa. Jag tyckte att det var dags för henne att sova i min säng nu :)
Så jag for hem med henne och sen satt vi och glodde på Glee ett bra tag innan vi insåg att det skulle vara bra om vi sov lite :p

Och som vanligt så vaknade vi försent... en timma för sent :) wohoo!
Skyndade oss..eller jag skyndade mig, det är bara jag som tar tid på mig :p Néa kliver ju typ bara ur sängen och klär på sig ^^

Iallafall................... Jag åkte med henne till stan och fixelifixade lite sisådär 8 imorse.. D:
Sen knatade vi runt och kikade i affärer och sånt kul :D
Hittade glittrande klister bokstäver..♥

Och det slutade såhär

JAG ÄLSKAR GLITTER. JAG ÄR GLITTER BÖG.

Haha sen iaf så åkte vi åt varsitt håll..eller ja..hon hoppade av hos sig :)
Och jag åkte hem och började röja runt hela övenvåningen :D Mitt rum såg ut som en flyttfirma xD
Lådor och grejor överallt.

Haha, men kul hade jag. Hittade massa gamla saker :D


Det älsakde barbie spelet....hahah, jag älskade det :D


KAFFEBRYGGAREN! Världens bästa leksak, den är underbar!!

och


Massor av gamla gläder och klänningar!
Alltså värsta prinsessan jag va! :o Är ju fortfarande det såklart (; Men jag har inte sådär gulliga kläder nu... hah

Jaa, så jag har röjt runt som en dåre, tills jag tyckte att mina föräldrar skulle komma hem. Men det gjorde dom inte.
Så jag somnade och vaknade vid sex tiden :p Skitbra, kommer inte sova inatt ^^

Haha, sen fortsatte jag och mamma, men nu har vi lagt av. Får fortsätta nån annan dag :p

Nu är det ju typ dags för mig att gå och duscha och försöka söva mig!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0