hemma!!!!!

Äntligen hemma! Så jävla nice, har preics tagit en dusch och väntar på att mama ska komma och göra inbakad fläta på mig :3

Mja, igår då.. jodå men det var väl trevligt.. Inte såjätte kul för mig dock, inga jämnåriga eller nånting :/
Men jag klarade mig, hade ju matteboken med, hahah!
Så jag satt där och räknade matte medans alla andra söp, askul :p
Jag gick också och la mig jätte tidigt, runt ett tror jag klockan va när jag somnade o:  Medans mamma och Cissi satt uppe till halv sex (?!) Hade jag inte orkat :p

Sen vaknade jag 8 imorse av världens jävla smällar, fyfan vad det åskade och blixtrade imorse alltså!
Och jag va jätekissnödig men jag vågade ju inte gå ut :p Haga, herregud alltså.
Jag va skit rädd! Och sen kom små kusinerna in som hade sovit i bon och talar om att de va åska där uppe i luften, jätte glada. Inte ett dugg rädda..
Vad fan är felet på ungarna?!

Haha, jaja.. sen gick jag och la mig igen och sov som en stock tills halv ett :D
Fast ibland kom kusinerna in klampandes i ogångar och drog av mig täcket </3 :(

Och nu är Hans, Cissi & Kusinerna här och ska käka :)

KUUUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0