Sammanfattning.

Kort sammanfattning av dagen.
  • Mina kusiner är galna
  • Jag börjar bli knäpp
  • Kattmat är tydligen gott
  • Jag sover för mycket

Alltsåå.. Jag drömde en mardrömm. Den var hemsk!

Min ''moster'' Cissi va här och det var sent och mörkt. Vi satt massa i vardagsrummet och jag vet inte vad vi gjorde men det var något speciellt. Så fanns det typ monster i skogen bakom mitt hus.. minns inte riktigt, men typ monster. Och Cissi fick då för sig att hon skulle fånga dessa monster..?
Så hon sprang upp i skogen, och jag och mamma efter såklart.
Allting gick jättebra och vi fångade dom här mostrena, som var 4 stycken.
Saken är den att monstrena var McDonalds glas men Pocahontas på, och så hade dom ''öron'' , alltså dom såg ut som koppar! Fast va glas..
Så när vi nästan var framme på altanen så vaknade ''monstrena'' och det började lysa massa ögon inne i skogen som jagade oss.
Och alla andra som va kvar inne skrek åt oss att springa in, och jag kom såklart sist in och hann precis låsa dörren.


Ah, så läskigt var det. Jag vet att jag är dålig på att.. förklara elle vad man ska skriva, men what ever.
Jag va iaf bajsrädd när jag vaknade :)

Sendå, ja, jag sover för mycket.
Idag vaknade jag vid ett, gick upp och duschade sen käkade jag och sen deckade jag i soffan. Och sen har ajg legat där i soffan hela dagen!
Vaknade runt 4 av att en liten kusin hängde över mig och tyckte att jag skulle vakna, haha skita söt!  :)

Japp, och det betyder ju alltså att mina små kusiner va här idag :D
Dom skulle mata katten, men han ville inte ha så han gick ut, och Eddie & Leo efter med matskålen ''Nisseeee, ha mateen'' hahaa så gulliga!
Men sen vart det tyst där ute, så jag gick ut och kollade dom, då satt dom på gruset så jag frågade
-Vad gör ni killar?
-Vi fikar
-Okej, med kattmat....?
-Ja!
-Haha, är det gott?
-Jaa, gå in!!!



Hahaha då sitter ungarna och käkar kattmat!!

jaja, så käkade dom här och sånt däraaa.

Så låg vi på golvet allihopa och glodde på TV, helt plötsligt tar Eddie ett kliv upp på mama och sen hoppar över på min mage, så jävla galen?
Så fortsätter han också, spriger iväg och tar sats och sen flyger över mig, haha jävla unge♥

Jaja, det var väl det. Nu sover Eddie över här också...
Så han kommer väl upp och väcker mig vid 8 imorn -.-  Vilket iochförsig är ganska bra, för då hinner jag packa som jag ännu inte har gjort ;o

Just det, mellan allt sovande och kusiner så hann jag fixa naglarna också!
Här är resultatet :3


höger

vänster

Ah, men nu blev det väldigt mycket i det här inlägget. Nu räcker det :)

STAY REAL, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0