försov mig.

Jag som trodde att jag hade börjar lära mig gå upp på morgonen och komma i tid. Men nej, då ska jag självklart försova mig imorse!
Blir så jävla trött på mig själv. Men det är ingenting jag kan göra åt, jag kan lixom inte säga till mig själv att vakna när jag sover? haha.

Nu är jag iaf i skolan, mamma körde mig hit så jag inte kom allt för sent. Men jag är fortfarande skittrött. Och jag har inte hunnit ta min morgon cigg ännu så mitt humör är ju verkligen på topp....eller inte! Känner mig som en surkärring.

Varför jag inte skrev igår?
Det va såhär vaaaa. Jag kom hem jätte sent igår. Okej inte jätte sent, men ändå. Jag kom typ hem i samma tid som jag borde gått och lagt mig.
Men det blir ju så vissa dagar när man kommer från gymmet, alla pass ligger inte så tidigt heller. Och sen tar det ju minst en havltimma med bussen hem och blablabla. Jag vet inte ens vd jag skriver längre, så trött!

Nu över till något...kul? Ja typ.
Therese färgade mina ögonfransar igår :D Jag är jätte nöjd!
Nu behöver jag inte ha mascara på mig, jag behöver bara böja upp fransarna så ser det super ut :D
Känns braaaaaa, så tar det inte så lång tid på mogonen ;p

Aja, what ever. Sitter på lektion nu så ska försöka koncentrera mig?



Stay real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0