idag

Sådär, nu tänkte jag köra igång igen, på riktigt! Börja uppdatera bättre nu :)

Så jag kan ju starta med min dag...eller..natt? I donno..
Hade film maraton med Helen och Emma natten till idag..så har inte sovit något på hela natten förns frammåt 9 tiden på morgonen, awesome!
Och halv 1 skulle jag ta bussen in till stan och möta Linnéa..hehe, blev lite stressigt att hinna duscha och sånt precis när jag hade vaknat imorse då.. Men jag hann!
Så jag drog med Linnéa till IKEA och shoppade lite flytta hemifrån saker :)
Och när hon köpt allt så rullade vi hem till henne! Mycket mysigt att vara där igen, har inte varit där på jätte länge nuu...
Och det är ju lixom mitt extra hem så det är alltid lite skönt att komma dit och bara..andas :)

image description

Henke och Linnéa satt och stirrade på mig så jag skulle bli rädd, hehe. Oj vad rädd jag blev....really ;)

Yea, det va min dag  :) Sen åkte jag bara hem och käkade thai mat ur låda och glodde på tv, nice!
Och nu har jag suttit och pratat med Cathrine ett bra tag :)
Så vi har bestämms oss för att ses ganska snart, finally!! Vi har ju typ inte setts på evigheters evighet, SKANDAL.

Men nuni, nu ska jag sova och tagga lite inför imorn :) Jag kommer vara så snygg!

Så nu vet ni det! Hörs imorn, då kommer bilder på alla kläder, och nya skor och massa andra smaskigheter!
See ya.
Stay real, peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0