plugga

Åååh! Det va jätte mysigt att komma till praktiken idag! När jag kom så överfölls jag av alla barn med kramar och grejer, blev asglad :D Så jäkla söta!
Nu vill jag verkligen inte lämna dom....... D:
Aja.

Efter praktiken rullade jag och mötte Malin och sen till gymmet, vi va där i typ tre timmar haha!
Va ju tvugna att fräscha upp oss lite efter helgen....hehehe.

Jaa, och nu är jag hemma och måste plugga! Jag kommer ju fan behöva gå om tvåan annars. Fml!!!!!
Ångest som fan.

Jaamen jag får väl helt enkelt sätta igång!



Jag har mitt e som sällskap! :D

Vi höra imorgon kväll när jag kommer hem från skola, gym och typ...event liknande!
Stay real, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0