Sämst start på lovet!

Jag är typ sjukt depprimerad idag. Vettefan vad det är för fel på mig?!
Men något måste det ju vara.

Fan, fick nåt jäkla depp-anfall idag o.o
roligt sätt att starta lovet lixom!

Det blev inget med syster i helgen :(
Hon är fortfarande sjuk och sådär.. Hoppas verkligen att hon blir frisk snart och allt sånt där. Så man får träffa henne!
Saknar henne så otroligt mycket, det går inte att beskriva med ord.

aja

Jag sitter här och försöker komma på vad jag ska göra med lovet.
Kanske bara ligga hemma och inte lämna sängen, så känns det iaf just nu!

Men förhoppningsvis så blir det väl Åland med Helen och andra!
menmen


Fan...jag mår illa.

Men jaja, ska sluta kladda här nu.
Inte så jäkla kul att läsa om att jag har en depp-dag lixom :p

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0