Zup?

holaaa!
Eh, den här bloggen är ju skjukt dåkigt upptaderad! hehe, sorry..typ?
meeen.. Vad ska man skriv lixom? Jag har ingen aning..

JO jag kan ju tala om för att det är HELT JÄVLA FUCKING VÄRDELÖST att ha en iPhone 3GS nu för tiden!!
För det finns nämligen bara sklag till iPhone 4 -.- Eller det finns skal till 3GS också, men vafan, hur snygga är dom?
Och dom finns typ i tre butiker, och de som finns då ä typ 10 skal av samma sort -.-
jaja
Som tur är har jag iaf hittat ett par snygga skal på Teknik magasinet :D


hehhe.. nu har jag talat om det x)


ååh, jag älskar mina och Linnéas sms konversationer ibland!!

hähhä..
MEN
nuuu..... vet jag inte vad jag ska säga..

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0