Nu räcker det va? eller? :D

Mamma bestämmde att vi skulle åka in idag och pierca mig...så då gjorde vi det :D

Fick in Linnéa och Elinor också  :3 så jag låg och höll nea i handen x) hahah
Nu är det iaf gjort!! Det gjorde nästan lite ont..fast ändå inte hihi aaaah....


mmm... Så efter att vi vinkat av mami så drog vi till sergel och fixade HP biljett till Elinor...fast hon såg den igår med..ehehe hahha såå.. ah.
Sen drog vi och käkade på DONKEEEEEEEEEEN! Och Elinor lämnade en trollstav efter sig..inte så smart igentligen..
Tänk om fel person får tag på den? o: Då kan det gå illa....


Här har vi den berömda trollstaven.. hehe kul jag är D:

Aja.. men jag tänkte iaf bara slänga in nån bild på den nya piercingen heheh.. för er som..inte sett den överallt annars där jag legt upp ^^





btw...jag är snygg.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0