Oj..men zoo!

Blablabla.. mmm.

Nu ska vi se då om jag lyckas skriva något vettigt eller om det bara blir trams som vanligt :)

Jaaag...Har varit ute på Grenö i några dagar med mamma nu, fast kom hem iförrgår, pappa va ute och hämtade mig :D
Så igår va jag, pappa och bästa syrran på Parken Zoo i Eskilstuna, haha askul :D
Man blir aldrig för stor för djurparker och annat kul :3

Jaamen så vi hade en heldag där och hade jättemysigt! Bra med lite pappa.tid tycker jag. Eftersom att vi sällan ses alla tre och verkligen är med varandra på det sättet :) Så det va mys!

Men trött blev man, så jag har sovit som en stock hela morgonen nu :D

Fast jag tror att jag måste börja fixa lite nu, åker ut till Grenö ikväll igen. Vi ska ha med oss Ove och Lisa också :)
Så det blir ju lite trevligt sällskap på ön iaf!

Så sen hoppas jag på att kunna åka hem på söndag igen! Orkar inte vara där allt för länge o:

Men det kommer nog bli en kul helg nu, imorn kommer lite folk och käkar hos oss och sånt och ska fira mammas födelsedag som är på söndag :)
Och sen på självaste söndag så är det väl tänkt att mormor&morfar ska komma och fika också ^^

mm, nu vet ni det.

Nu ska jag packa väskan.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0