hej

Vet inte exakt vad jag ska skriva.. meen här kommer två bilder på....MIG :D





Snygg, huh? :D

Är jäkligt nöjd med tänderna :D
Just nu har jag en plastskena..typ? Som ska sitta tills på tosdag, sen ska jag sova med den varje natt i 3 år..haha
YEY?

jajajajajajajmm, i alla fall.

I fredags fick jag sommarlov, sjukt bra!
Åkte till Tyrol på kvällen med papsen och va där med syster, micke och lotta och hela faderullan :)
Micke tog ju studenten då :)
mm


Snyggaste systrarna i stan :D

Shit, kollar på en lite små sorjlig film på fyran...lite ofokuserad ^^

Igår allafall...Så va jag och Loou på grönan, askuuul :3
Fast jag skrek mest efter mamma :)



Stockholm är så jäkla vackert!

Mmmen, nu nånting.. vet inte.
Jag är mätt så jag orkar inte skriva något :)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0