Jag kom på bästa....!!

Jag är jävligt sugen på en till piercing!!

Ah, och eftersom jag redan har fått pierca mig och tatuerat mig och grejor så tycker mama och papa att det räker nu..
Men det tycker ju självklart inte jag :D haha

Så jag kom på bästa sättet för att få göra en till piecring :D

Såhär; Eftersom att jag har haft det sjukt svårt i skolan nu och haft IG i varenda ämne i stort sett men de senaste månaderna jobbat mig upp till G i ALLA ämnen. OCH min tandställning är ju nu borta, och jag hade skött tänderna jätte bra och dom är assnygga nu! Så då är ju de ett jätte fint pris för att jag varit så duktig med allt, så kan jag få en piercing :D

Bra va? ;D
Åh, jag är genial!

Jag tänkte dra de för mamma sen när jag kommer hem, och använda mina söt-ögon :3

Haha, hoppas det funkar :D

I så fall, så är det tungpiercing eller mitten på underläppen som gäller!





Det här är vad jag redan har.. MEN DET SKA JU VARA MER!!

stay real, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0