Dag 7 - Vad jag skulle gör aom jag fick en miljon...

heheh..
Ja, vad ska man göra med en miljon lixom?

Man kan ju tycka att lixom, man ska skänka till välgörenhet och allt sånt, visst det är fint och så, hjälpsamt.
Men det gör ju inte nånting för mig lixom..?
Jag skulle ju hellre fixa nånting till mig själv!
Typ, jag tror att jag skulle göra så vi kan fixa klart övervåningen hemma!!

ah, sen vet jag väl inte.. köpa kläder? Fast då måste jag köpa en stor jävla garderob först o.o
Men vadfan.
De e ganska svårt!

Jag skulle iaf LÄTT boka resa till Gran Canaria och San Augustin! Saknar som faaaaaaan. ah

aja, nåntin bra skulle jag iaf göra :D

PEACE

Kommentarer
Postat av: steffi

gran canaria.. vafaaan, dra nånstans där det är en upplevelse! Om du vinner en miljon lixom;) hahaha.. HAWAAAAAAAII, Miiinst!! ;D hahaha..



Jaa, visst vart den fiiin:D hihi..

2011-03-28 @ 15:53:06
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0