Känns ju okeeeej..

TUT

Sitter i studion och plugga röven av mig....nej, inte direkt!

Har iaf skickat in två uppgifter idag, så det är ju niice! Har bara en uppgift kvar i Etik och livsfrågor sen är man klar med det, awesome
Meeeen....sen har jag ju ett antal uppgifter i samhäll som ska in också -.- Som tur är så har jag förlängt betygstatum i det!

eeh, varför jag nu sitter och skriver om skolan? hehe, har inget bättre för mig..

Som jag skrivit förut så har jag inte kännt mig som mig själv de senaste veckorna, och idag fick jag reda på att det även syns tydligt utuåt?
Tydligen lärare som sett det och undrat vad det är..shit?

Men det sjuka är att jag verkligen inte vet det själv? Lixom vad fan?
Och det är sjukt jobbigt för mig, humöret svänger ju mer än en rondell lixom...stört.
Och helt plötsligt blir man depprimerad, wtf?
Ska det vara så här? Vad är det för fel på mig?

Lite tårar hit och dit, vad är det?




What ever


Ikväll ska iaf jag och Loou till orminge, på oringekarnevalen (?)
DOM! och Viktor ska ju spela, och de får man ju bara inte missa!!

Och jag kommer vara sjukt snygg ikväll, bara så alla vet :)

ses där, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0