Ny dag!

Först och främst skulle jag bara vilja tala om att min syster är bäst i hela världen!

Och seen, kan jag ju tala om för er som inte vet, att idag är det en ny dag. Alltså inte samma dag som igår :)
Och det är ju jag väldigt glad över!
Jag har haft en bra dag idag, sovit ut ordentligt, vaknade och hade ett gulligt sms från Néa, det typ gjorde min dag!
Tror nog seriöst att de e därför min dag varit så helt okej, haha :)

Jag va ju ledig idag, så jag har mest knallat omkring här å sjungit, fixat naglar och bytt kläder hela dagen :D
asbra.

Nu ligger jag i min lilla myshörna och väntar på att mamam ska bli klar med läxorna så vi kan åka och träna, för jag orkar inte åka buss, haha!

Imorn är det min sista praktikdag, yey
Så jag hoppas på en bra humörs-dag då! Och efter de så är planen att jag och Loou ska åka och fixa foto och legitimation, eftersom vi behöver det på P&L, hehe..

mjaaa... mm.

Jag hoppas verkligen att hela den här veckan blir bra för mig! Bara glatt humör, skulle behöva det.



Nuu..börjar jag ju känna mig lite trött, tror att jag ska ta och sova lite :D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0