Fyfan vad sugen jag blev på gurka!

Jag har precis fixat klart naglarna... blev inte alls som jag tänkt mig..Blev bara kladdigt och fult.
Jaja, jag får göra om imorgon :D

I alla fall så är det ju dags att sova nu kan man tycka?
Ska ju ändå upp tidigt imorn för att åka till stan och läkaren D:
Har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta, antagligen ganska mycket länge....typ så jag inte behöver åka till skolan efter, eheheee :D
Fast jag behöver ändå gå till skolan efter för att plugga :( uuh.

I alla fall. Varför jag började med det här inlägget va ju bara för att tala om hur sugen jag blev på gurka! Alltså sjuukt jävla sugen på att äte gurka, det är så gott :D
Jag måste äta det imorgon!
åååååh, nu blev jag sugen på te också! Måste gå ner och göra te och sen kolla på nån mysig film.



God natt då :)
glöm inte
STAY REAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0