godmorgon godmiddag godkväll

Eheee...jag vet inte vart jag ska börja D:
okej!
Jag va hos läkare imorse..och nu va den sagan slut.

Jag har typ inte gjort något idag! Varit i skolan och kramat på Carina som fyller år, det är vad jag har gjort :p

Sen åkte jag, Loou och Therese till mölnvik och strosade runt lite! Följt av att jag och Therese gick till sasta för att käka innan träningen. Tog kycklingsallad. Fy i helvete vad god den var.
:)
Sen tränade vi och nu är jag hemma, kul dag heheeeeeeeh

elva är klockan ja...eheh, sova kanske?
Först packa väskan, det är ju zumba imorgon!



ÅÅÅH!!! Jag bara måste tala om det här! Imorse när jag skulle dricka te så va det aaaasvarmt så jag brände tungan och nu gör det asont.
Bara så ni vet att det är synd om mig lixom.

Stay real, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0