Så jävla bra dag.

Sitter i skolan på naturkunskapen.......mm.
Va och tränade innan skolan också, så jäkla skönt! Asbra start på dagen för nu kommer jag lixom vara glad hela dagen :D
Och så ska jag ju träffa syster idag, ännu roligare! Ska bli så himla kul! Har verkligen saknat henne massor!!!


Är det bara jag, elle rär jag och syrran jäkligt lika på den här bilden? :D
De e så awesome när folk säger att vi är lika, för hon är så snygg och då betyder det att jag också är det ;D
Fast det vet jag ju att jag är, men ändå :3


btw, jag är så jävla överdrivet snygg idag! Jag måste ta en bild och visa er sen, så ni får lite ögongodis såhär när det är fredag och grejer ;D

Jamen nu ska jag göra min lilla upgift här, inge slarv!
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0