Ser du något?

fyfan vad segt... Jag borde ju egentligen gå ner och städa undan från gårdagen, men jag orkar inte!
Det är lixom mat och grejer i hela köket...och vardagsrumet är ju....fint, haha eller? ;D

Ta en dusch vill jag också göra, men det får jag itne göra förens jag har städat! Så otaggad på att städa!
Men jag känner att....mamma och pappa kommer ju hem..nån gång..så dom behver ju inte bli arga på mig så fort dom kommer hem, vi kan ju vänta några timmar med det iaf :D asbra!

Menmen, det är väl bara å höja musiken, dra på sig byxor och sen ner och städa D:

Norea kommer om 2 timmar också..så de kan ju vara trevligt att komma till ett fräscht hus? huh



Fuck, nu har mina ben somnat D:
Ska försöka väcka dom! Ses sen.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0