fan

Jag får svära hur mycket jag vill. Jävla skit. Japp.

Jag hatar att komma sent till skolan. Jag kommer sent varende fucking dag och jag hatar det.
Jag kan inte rå för det. Jag kan inte säga åt mig själv att vakna när jag sover! Jag vaknar inte av klockan.
Inget jag kan styra över. Men det är ju förjävligt.
Lägg in mig.

Okeej, tränat. Jag har ju tränat idag! Så jäkla skönt. Hoppas på att få med mama imorn också..........
mm. Och jag somnade i solariet!! Som vanligt..jag sover så mycket.


Jaa något mer?
Faktiskt.
Idag va två lektioner inställda. Först hade vi en lektion, och jag försov mig. Så jag missade den. Direkt efter den var det 3 timmars håltimma...okej?
Och sen hade vi en lektion efter dom 3 timmarna, när vi kom till den så visade det sig att vi inte behövde gå på den...................................yay. Och efter den så skulle vi ju haft en lektion, men den visste vu ju var inställd.

Så jävla värd dag! Jag har inte gjort ett skit i skolan. Legat i sofforna och kollat TV med brudarna. Och burit på en tung väska :) <33333333333333333333333333 nu överdrev jag

VETNIVAD?
Ne. Det kliar som satan i mitt högra öga! Har gjort det sen imorseee D:
Ungefär som om att jag skulle vara allergisk mit katten fast jag inte är det. så känns det!
Ucsh.




Nej fy, nu mår jag illa! Måste gå och dricka vatten!!!!

Stay Real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0