fortfarande.

Usch, jag är på så dåligt humör. Kom nyss till skolan, en och en halvtimma för sent! Såklart, varför skulle jag inte komma sent lixom?
Så jävla trött på den hä skiten.
Prov ska jag ha snart också, jomen jag har verkligen pluggat jätte mycket, jätte bra Elin! Bra.
Skulle lika gärna kunna gå och knarka sönder mig.

Det jag ska göra idag är att hoppas på bättre humör! Varken jag eller någon annan tycker om när jag är så här, konstant hela jävla tiden.
Men jag kan inte direkt låtsas vara askul när jag egentligen håller på att explodera..ehe?


Fett jävla glad brud! Eller?

Nu ska jag fortsätta göra ingenting på min uppgift, det har va ju ett kul inlägg :D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0