god morgon kanske

Jaa, nu sitter jag i pappas säng och värmer mig lite och försöker vakna.. Eftersom att paps inte va hemma natt så lånade jag hans säng :3

Iallafall. Helen är på väg hir för lite frukost mys och morgoncigg! Awesome.
Sen rullar vi till skolan med våra två lektioner, onödig dag :)
Menmen, det är ju tisdag! Och det betyder att vi ska till klockargården och träffa konfirmanderna och blivande ledare, mysiiigt :D
Och så ska jag ju träna förståss...har tvingar med mama haha :D



Sjukt jävla pigg! Tur att vi börjar 12 iallafall.

Åååååh, palla att någon ringer på hemtelefonen nu!! Jag tänker inte svara. Hatar när det ringer på morgonen, så då svarar jag aldrig för jag blir så irriterad :D Smart va? haha

Blöh, hoppas bebis kommer snart! Meeen sålänge......
Stay Real, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0