helt galen i dig

Du är som bäst när du sover. För då ligger du bara där helt mysig och håller om mig.
Aah, men sen när du vaknar och utäcker att du är sjukt sugen på sex, då blir det en helt annan sak.
Då kan du helt plötsligt inte vara sådär mysig, neej för då ska du bara ligga!
Och när du inte får ligga, jaa då drar du som en jävla vässla..eller något!

Vad fan är problemet?

Det hinner fan bara gå några minuter efter att jag nekar dig, så kommer du helt plötsligt på att ''jaa justdet, klockan är mycket. Jag måste nog åka hem snart....eller nu''
Klockan är mycket? In my ass! Hade klockan varit 1 så hade den varit mycket.

Du är så jävla pucko och jag hatar det!
Du kan säga så himla mycket...men så fort vi råkar hamna i en säng, då jävlar är det bara ligga som gäller!
Stick. På riktigt.

Jag önskar att jag aldrig träffat människan. Fast ändå så är jag ju väldigt glad över det....men ändåååååå!!

Fan skaru sabba allt för?! Så jävla onödigt.



Nu ska jag fan packa min jävla väska och åka till gymmet! Ta ut mina aggri...nånting..!

Stay Real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0