oh god

Känns som om jag ligger och flyter på moln. Och hela magen är full av fjärilar.

Snubben jobbar på djurö imorn och slutar 4, ska jag tvinga hem honom till mig ett tag innan jag ska dra till gymmet?
Hmm..jag vet inte. Blöh. Tankarna bara fladdrar omkring.
Skulle ju vara lättare om man bara gifte sig med nån random så slipper man tänka på att vara kär hela tiden, haha!
Fast jag gillar att vara kär, det är så härligt! Men ändå lite besvärligt, så ibland låter jag bli....haha ne det går inte

Jaja..vilket jäkla tjat! Jag måste ju typ fixa massa saker nu istället för att sitta här.
Packa träningsväskan och ställa klockan, på rätt dag.
Igår lyckades jag nämligen ställa klockan på lördag istället för söndag, vilket resulterade i att jag försov mig idag :D





Jag är så jävla vacker med blött hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kommer bli skitfint imorn när jag har sovit med blött hår -.-

Men vi hörs imorgon då! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0