herregud

Jag har precis blivit utsläppt från ett skåp. Mina kära vänner låste in mig..så snällt! Fick panik (:

ÖÖhm, min plan för dagen var att åka och träna innan skolan eftersom att jag börjar nu 10 över 12, men jag var alldeles för trött för att gå upp..
Så blev frukost på munken med mama först och sen åkte vi och hämtade Loou :) 
Det blir träning efter skolan istället! Och sen hem och packa till flottsbro.



Så jävla söta! Haha♥


Just det! Igår när jag hade ljus tänt så höll jag på att elda upp mitt rum. Mamma kom upp i sista sekund och såg det, hehe
Hela väggen va helt varm och jag har ett litet brännmärke på den....nice! Måste måla om.

Nu börjar jaaaaag D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0