jaaaaaa :D

Mina piercinar har äntligen kommit!!!!! :D
Så nu slipper jag gå och trycka in den i näsan hela tiden :D awesome!!!



Eftersom dom inte hade sån kula till läppen som jag ska ha så beställde jag ju ingen. Men tänkte att det kanske funkade med kulorna till naveln, men dom va ju för stora....

Men så kom jag på att det kanske funkar med vanliga kulor ändåååå om jag skruvar av piggen som sitter i den kulan jag har och skruvar på den..alltså den kankse passar i dom..dåå..eller alltsååå eehhe. Jaa :p

Försökte få nån bild på den nya jag har i naveln också men det blev helt missbildat...helt vit lixom..det funkar ju inte :p
Haha, får se om jag lyckas seeeeeeen ^^

Meen.. juste, om jag skulle ta och käka något kanske! Har ju typ inte käkat något på hela dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0