kex eller chex?

Nu sitter vi allihopa samlade i soffan och käkar ost&kex. Mamma, pappa, mormor&morfar och jag :)
Skita mysigt!
Är väl dags att gå och lägga sig snart ändå, ska ju fan upp tidigt imorn :o

Haha, jag va ute och skulle springa förut.. gick ner för den vidriga backen och knatade runt lite där och kollade läget..
Sen skulle jag springa upp för den... jag kom halvvägs.. sen hölt jag på att dö :)
Kikade in på en liten grusväg men vågade inte så långt in på den för det blev mörkt D: läskigt!
Så jag gick hem istället, och nu sitter jag här :3


GALA!

Haha, just det. När jag och loou pratade förut..så pratade vi ganska länge, hähäää



Haha, fast det roliga är att vi sitter typ helt tysta hälfen av samtalet :p

Jaja, nu ska jag vara lite social med da family.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0