kinapuffar alltså



Ska Kinapuffar inte kunna vara kinapuffar längre utan att det typ blir diskriminering mot asiater?
Eller?
Det heter ju för fan kinapuffar! Varför skulle det då vara fel att det är en kines på påsen?
Och att någon kommer på det nu...? Jag menar.. hur länge har inte kinapuffar funnits lixom? Varför kom snubben inte på det då?

Jag tycker att det är så fruktansvärt irriterande när saker inte kan vara på samma sätt som vanligt.
Snart kan man ju inte vara svensk i detta land utan att man blir sedd som rasist?
Och jag är så långt ifrån rasist man kan komma, jag ligger ju för fan med turkar och spanjorer och grejer.
Nu låter det som att jag har legat med halva sverige. Så är inte fallet, jag vill bara påpeka att jag itne har något emot invadrare.

Men att det ska vara typ..rasistiskt att hissa svenska flaggan? Att man inte ska få sjunga sveriges nationalsång i skolan..? Vad är det för grej? JAg känner inte en enda invandrare som tycker att det är diskriminerande!
Och vadå, så om några svenskar flyttar till typ..England, ska inte dom få sjunga deras national sång då? Det är ju samma sak för fan!



Stay this way.

Och med detta inlägg säger jag god natt :)

Kommentarer
Postat av: Malin J

tjingeling du e fintunderbartsexy hejdå!

2011-09-21 @ 10:37:46
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0