som vanligt.

Loou drog hem för ett tag sen så nu är jag helt sjäääälv. Förutom mama och papa, men dom räkans inte!

Jag har alltså inte någon att sova med inatt, bedrövligt. Och vi har tittat på Snakes on a plane..hejhej alla mardrömmar om ormar D:
Haha och så har jag ju sovit halva dagen..så kommer inte kunna somna förns imorn bitti typ, och då ska jag till praktiken :p Haha awesome!
Jag går till praktiken på min lediga dag..woho.

Menmen jag tänkte bara kladda lite här innan jag tar mina popcorn och går ner till soffan för att ladda till True talent :D



Såå det ska jag göra nu....börjar ju om en halvtimma..men jag måste ju hinna hitta bästa soff-ställningen lixom, så jag sitter skönt :3

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0