start it over

Alltså nu mår jag ju jäkligt bra! Även fast mitt liv suger åsna just nu, så känns det ganska bra för stunden :)
Jag önskar att det alltid var så, att man slapp känna hur dåligt allting är och arg man är på sig själv..och så vidare.

Jag börjar bli trött på allt gråtande, försovningar, humörs svängingar och allt annat som beter sig konsigt med mig just nu. Det är jätte jobbigt! Vet inte riktigt vart jag ska vända mig.
Men som jag känner just nu, så löser det sig! Jag ska bara skita i allt och göra mitt lixom, jag ska fixa allt.
Jag ska fixa skolan, göra min pappa stolt!
Jag ska göra mig själv stolt, bli nöjd med mig själv! Det kommer att gå, och nu blr det så..som det blir bara. MM

Jajaaaaaaaaaaaaaa

Fan vad trött jag är. Ska snart gå och lägga mig. Har fan tränat och grejor idag.
Jag och mama drog till Body Joy efter skolan och körde på lite :) Sen åkte vi upp hem till Felicia, Isac fyllde ju 5 idag :)
Lite fika där då!

SEEEN NÄR JAG KOM HEM, DÅÅ gjorde jag en asgod smoothie som jag kan ha till frulle imorn, awesome.

öhm. tråkigt.



Vi tar väl och säger god natt då. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0